torsdag 31 maj 2012

Rutig bondmora

Köpte den här på H&M nån gång i Malmö, och ledsnade rätt fort på den. Jag tycker den är lite töntig - men ändå gillar jag den på nåt sätt. Haha, kom just nu när jag skriver ihåg en kväll jag hade på mig den: jag var på Debaser med bandet The Sunshine hösten 2007 och vi hade så sjukt roligt! En av dem trodde att det var en raggningsreplik när jag sa att han inte fick följa med mig hem för att jag dels hade en 70-cm-säng (jo, det finns faktiskt!) och delade lägenhet med tre makedonska män. Det där var ju en historia för sig... det var styrelseordföranden för mitt nya jobb som hade en extralägenhet där programmerare från hans makedonska kontor fick bo när de var i Malmö, och jag fick låna ett rum där tills jag hittade en egen lägenhet. Nämnde styrelseordförande försökte någon vecka senare också ragga upp mig (utan resultat) så jag fick barrikadera min dörr med resväskor och ligga helt nervös i min 70-cm-säng medan han var utanför nånstans... Det var tider det... Klänningen hade jag i alla fall på mig igår igen.

Inga kommentarer: