onsdag 16 november 2011

Gravidfavoriten


Åh, min sköna gravidklänning! När jag var gravid mådde jag halvilla mest hela tiden och klarade inte av att ha på mig kläder som satt åt någonstans, vilket gjorde att jag inte var en sån där liten piffig gravid som visade kulan, utan jag var mer säckig. Det kan jag ångra lite, för det var ju inte jättesnyggt direkt, men det kändes faktiskt viktigare att inte må ännu sämre än jag redan gjorde...
Den här köpte jag på Gina Tricot för 150 kronor, och eftersom den var så skön och billig köpte jag en likadan i svart också. Tog ner båda från vinden igår - jag räknade hur många jag tog fram från lådorna, och det blev 28 stycken, vilket jag inser nog är fler än de flesta äger totalt, och när jag räknade alla klänningarna i lådorna skämdes jag nästan. Jag har ungefär 180 klänningar. Galet.

Inga kommentarer: