måndag 29 april 2024

Pussmun-klänning från Zara

I förra veckan var jag i Malmö på jobb och åkte efter intervjun med operatenoren Rickard Söderberg och två MSO-musiker på Malmö Live till Emporia för att provsmaka ostar pga ett annat jobbuppdrag för ICA Malmborgs. Passade på att gå in på Zara när jag ändå gick förbi, och provade ett gäng klänningar. Det var lite besvärligt eftersom jag har en förmodad muskelinflammation i höger axel och knappt kunde röra armen... Och att jag faktiskt rörde den när jag provade kläderna fick jag surt igen dagen efter då jag hade så ont att jag flera gånger under dagen bara låg hopkrupen och skakade och grät... Men men, två fina klänningar fick jag i alla fall ut av eländet! Den första hade jag på mig idag: en pussmun-klänning!

Lite stel är den, men den gör mig glad, både modellen och tyget. :)




Bonus. :)

Inga kommentarer: