lördag 17 oktober 2020

Prickig från Gina Tricot

Var på stan härom veckan och köpte sushi till lunch, och medan jag väntade på att den skulle bli klar gick jag in på Gina Tricot. Hittade nåt prickigt på rea, och jag älskar prickigt, så jag provade. Kände mig ganska skeptisk till modellen, men tänkte att eftersom den var så billig kunde jag lika gärna köpa den och ta hem och prova och lämna tillbaka den om jag inte gillade den.
Väl hemma testade jag att dra upp ärmarna, eftersom jag inte är så förtjust i den här puffiga ärmar-trenden som är just nu, och tyckte nog att det blev bättre, men eftersom det kändes lite besvärligt att korta dem och behålla smocken längst ner så frågade jag på instagram, och långa ärmar fick flest röster, så jag tänkte att andra åtminstone inte kommer tycka att jag ser galen ut, så då kan jag nog stå ut med dem. :)



Tycker att den är smickrande med smocken i midjan också, så nu gillar jag den rätt så mycket faktiskt!
Och fast den är genomskinlig är den smart nog fodrad fram, så jag måste inte ha bh – win!

Inga kommentarer: