tisdag 27 mars 2018

Hundtandsrutig från Zalando


Jag fick upp en Zalandoannons på Facebook eller Instagram, vilket det nu var härom dagen, för en blommig klänning, som var så söt att jag faktiskt klickade på den. Jag beställde den, och hittade även den här som jag också klickade hem. Jag läste inte informationen om den, utan gick bara på bilden, så när den kom hem blev jag förvånad: jag hade förväntat mig att mönstret var vävt, men det visade sig vara tryckt på polyester och med elastan i, så den är superskön! Och har dessutom fickor, vilket jag inte heller tänkt på. Win!
Båda är av märket Dorothy Perkins, som jag inte kände till, men där fanns rätt många fina klänningar, men de andra jag var intresserad av var slut i rätt storlek, men två nya klänningar är ju inte fy skam!

Inga kommentarer: