tisdag 4 oktober 2011

Snow Patrol-klänning


Den här klänningen köpte jag för att jag skulle på en konsert med Snow Patrol i Köpenhamn, vilket år det nu var - jag har så sjukt dålig koll på vilka år saker hände, men det borde väl ha varit 2006 eller 2007 nåt. Jag hade en period när jag var rätt besatt av Snow Patrol, och jag hade intervjuat dem ett par gånger för mitt fanzine Fozzie, och hoppades på att kunna få säga hej till dem efter konserten och ville ha en ny klänning. Shoppandet gick inget vidare, och till slut köpte jag den enda klänning jag tyckte var åtminstone okej i butiken Wardrobe, som sålde mitt favvomärke Nanso. Den är egentligen inte alls i mina färger, men den sitter i alla fall rätt snyggt på mig...
Och ja, jag och min halvbror Daniel, som var med mig, lyckades säga hej till sångaren Gary, och han kom ihåg mig. :)

Inga kommentarer: