torsdag 15 september 2011

Rensning - up for grabs

Klädställningarna i sovrummet är överfulla, så jag gjorde en rejäl rensning idag där jag plockade undan sommarklänningar och såna som inte går att amma i, så får de åka upp på vinden, och så måste jag gå igenom de 3-4 lådor med klänningar som redan är där uppe för att försöka hitta några andra jag kan använda istället. Det kändes som att jag tog bort typ alla, men det blev visst 50 kvar och ungefär 35 som åker undan... Tre stycken vill jag inte ha kvar, så om nån läser det här: nån som vill ha?
H&M-klänning som jag köpte i våras, stl M. Den är gul, men går lite åt det gröna hållet, och jag gillar mer solgult, så jag trivs inte riktigt i den. Den är finare med ett litet bälte i sömmen under bysten.
En annan H&M-klänning jag köpte i våras (halterneck, se nästa bild för ryggen), också stl M. Söt rosa sommarklänning, men längden är inte riktigt rätt för mig.


En enkel klänning som också kan funka som topp till byxor, stl M. Ljust gammelrosa, vilket inte riktigt är en bra färg för mig eftersom jag är så ljus. Den är en aning genomskinlig, men bara man har bra bh under eller ett linne så funkar den bra. Mjuk och skön!
Om nån är intresserad, skriv en kommentar så löser vi det. Jag bor i Stockholm, så där kan överlämning ordnas, men annars får mottagaren betala portot bara.

Inga kommentarer: