onsdag 13 juli 2011

Mammas födelsedag


Igår var det mammas födelsedag, och jag hade på mig inte mindre än fyra olika klänningar under dagen. Jag började med den blåa med vita prickar som jag redan bloggat, och sen när två av mina morbröder kom på tårta testade jag den finaste av de fyra klänningarna jag köpte på Asos nyss, för att se om den funkade att amma i. Den är nämligen lite öppen i ryggen, och när man knyter upp det så kan man dra ner toppen över axeln och amma - men det blir lite för besvärligt när man har Alfred i björnen, så till kvällens middag på Societén i Varberg bytte jag till nästa.

Den här sydde jag dagen innan jag upptäckte att jag var gravid, så jag hann inte ha den så många gånger innan jag blev för stor... Men nu kan jag ha den igen.
(Sen på kvällen när vi kom hem från restaurangen drog jag på mig en av de där turkosa H&M-klänningarna som blivit uttänjda.)

1 kommentar:

Åsa sa...

Super fin!